Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J19a55r34a 38R45a68n61k

20. 4. 2015 7:10

Odpoved na nadpis: ano, nejenom ceskou, vedeme podobne, ale mene agresivni diskuse v Kanade, ale vadila mi treba Vase veta "Trochu potrhlí zastánci bezbřehé tolerance ke všemu cizorodému", ziju v Kanade a tak to vetsina z nas bere tak, ze jsme od nekud prisli a vim i ze Svycarska, ze koncem 70. let delala Kanada nabor ve Svycarsku a Nemecku mezi farmarema, zvlaste pak v rodinach, kde bylo vice synu a statek delil jen jeden. Nebo jsem cetla ve Sternu celostrankovy inzerat, ze za 300.000$ se muzete vkoupit do Kanady, kdyz za onu sumu koupite firmu a zamestnate dva mistni. Pak bere Kanada kazdy rok okolo 300.000 uprchliku - zadosti ma pres 2 miliony.

Samotnou mne zajima, jake kroky vede Kanada proti terorismu, sleduji denne vice zahranicnich zprav a desi mne zpravy o uprchlicich z Afriky, ale

z nekterych zaznamu se mi dela zle a nechci se stat nenavidejici kreaturou.

0 0
možnosti
DH

D15a25v36i44d 53H91o11l29e39c

19. 4. 2015 15:37

Pokud se budou stále přijímat uprchlíci z Afriky a arabských států, nastane  brzy veliký problém.Vedení EU by si mělo uvědomit, že je všechny Evropa nemůže uživit.Většina nic neumí ale prý se někteří  umí i podepsat Jediná šance přestat přijímat uprchlíky nebo za pár let bude v celé Evropě platit šaria.

0 0
možnosti
MK

R^ Myšlenka jistě správným směrem, ale na mně málo konkrétní bez názoru na řešení.

1 0
možnosti
JR

J75a74r89a 98R50a24n19k

20. 4. 2015 7:12

Reseni nevidi nikdo......pokud chceme zustat lidmi, pak je jen otazka: kam s nim?

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 827x
Několik let jsem se pohyboval ve vysoké politice a působil ve státní správě i samosprávě (1. náměstek ministra kultury, starosta Českého Krumlova). Myslím si, že mám stále co říct a tak bych se o to rád podělil se čtenáři portálu iDnes.cz.

Seznam rubrik